Dag Allemaal medewerkers moeten 25.000 euro schadevergoeding betalen | Joachim De Zutter
In 2011 publiceerde het magazine Dag Allemaal een artikel over Tanja Dexters dat zou gebaseerd zijn op één informatiebron, die bovendien betaald werd. Het magazine werd op de vingers getikt door de Raad voor de Journalistiek (zie beslissing 2012-08 over de klacht van de heer Miguel Dheedene en Mevrouw Tanja Dexters tegen de journalisten Serge Vanhellemont, Jo Smeets en Frederik Velghe, en hoofdredacteur Ilse Beyers). Drie journalisten van het magazine werden door de Brusselse rechtbank veroordeeld tot het betalen van 5.000 euro aan mevrouw Dexters en haar vriend. Ook de uitgever werd veroordeeld tot het betalen van een schadevergoeding van 10.000 euro. De rechter gaf mevrouw Dexters gelijk en oordeelde dat “iedere persoon, zelfs een publiek figuur, het recht heeft om te bepalen welk deel van zijn of haar privéleven hij of zij publiek wenst te maken”.